27 timmars filmtittning :D

‎27 timmars filmtittning (Y) Blev liite lägre än väntat ;) Jag, Josephine å Jonas  dampade loss under dom 3 sista filmerna ;) tror vi slutade på runt 10 hela filmer å 5 halva filmer ;) Jenny och Josefin  övergav oss vid ca 18 timmar ;) Dagens utevistelse varade i hela 2 min :D! Finns några klockrena grejjos som sas igår natt, men kanske inte är så lämpligt att dra upp här ;) men en som var helt ok:
Jonas:Du ser ut som ett cyklop!!
Jossan: va?
Jag: menar du MIG?
Jonas: nääh, jag menar Rosman!
Jag å Jossan:öööhhh??
Jonas: Neej, ja mena jossan ;)
Alla: asg!

Man måste ju bjuda på sig själv någon gång ;) här dampar vi loss de var nog bland dom sista rycken innan vi blev seriösa å insåg hur jävla länge vi kikatpå film ;) hahahha ;)
//Roosman :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0