Gårdagen :)

Dagen började kl 05.30, upp å ha stalljour. Gick superbra, färdiga på 50 min! Efter det tankade jag å åkte hem. La mig på sängen i väntan på att Jonas skulle vakna och somnade självklart!
Kl 11:00 Upp kikade på datorn å då har han uppdaterat för typ 45 min sedan.. Okejjj? Har han inte gått å lagt sig ännu?? (men han sov inte alls den dagen ;D)
Sedan duschade jag och drog mig mot honom!Så åkte jag hem vid 5 å skulle duscha å äta, sedan mot Cissi på FEEESSTTT :D:D
Har Inget annat att säga än att det var KUNG!!
Så drog jag väll mig hem vid 12 någon gång,skitläskigt!! Sedan låg jag hemma i sängen å pratade med Jonas å åt upp hans godis (som han klantigt nog lämnade här :D)
Gårdagens Party Outfit :D
Skjorta:Gina Tricot
Bälte:HM (lånad på obestämd tid från min syster,hppas hon inte läser detta)
Linne:Svart Basic från typ Lager 157
Jeans:(syns inte men ett par från Gina tricot)
Skor:Puma skorna ;D
//Roosman :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sötis =D

2010-08-15 @ 19:59:21
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0