Kvällsridtur med älsklingen :)

Som jag kanske inte har nämt här så har faktiskt min kille hästar :) Men jag har inte ridit på någon av dom förens igår ;) Det vart lite panik när den ena skulle på ultraljud å den andra ha en vaccinationsspruta! Så då fick jag hoppa upp i randigagummistövlar i mjuukisbyxor :D Inget föli magen på Ila, tyävrr... Men jag svimmade inte när Fally fick sin spruta :D Alldeles efter så kollade jag på Jonas å sa " Kolla, jag svimmade inte " Å världens smile :D Nej men de var väldigt kul att prova på att rida tinker, känner det i höfterna idag att det är lite bredare att rida på än vad ag är van med(ridskoleponnysarna ;D ). 
Somnade mot älskligen axel en stund där påvägen hem, inte bra för min nacke ;) Så när jag kom hem då slängde jag mig i duschen så då var jag ju självklart pigg...Aja, då var de bara att lägga sig med engelskaläxan.. Så nu har jag iaf gjort grunden till den, nu ska jag bara utveckla mina tanska 1 steg till ;) men alltså det är ju så svårt att kmma på ngt att skriva om. Men titta här, nu sitter jag ju å skriver as fort å bara skriver. Men så går det ju verkligen inte till när man skriver läxor eller liknande ;)
Nu skolan ;)

//Roosman :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad söt katt =D

2010-08-31 @ 08:08:22
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0