Trött tjej bloggar ;)

Har varit vaken sen runt 8 imorse å jobbat.. Sedan åkte jag till älskling å väckte honom, myys ;) Nu är jag så sjuukt trött så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ;)

Torsdag,Åka med far min till våran Fäbod å trava upp veden sm ramlat ner...
Fredag, Va med älskling :)
Lördag, Ha årets första stalljour på ridklubben,sedan hem å sova(peppa)sedan drar man på fest :D
Söndag, Peppa inför skolan(ev Älsk)
Måndag, Upprop på skolan. Sedan träffa älsk :D

Sedan börjar de normala livet igen..
 
Byxorna ja köppte för ett tag sedan ;)
//Roosman :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

fasen vad snygga! Du passade jätte bra i den =D

2010-08-11 @ 21:41:45
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0