Godmorgon :)

Jag har precis vaknat,gjort mig iårdning å käkat frukost ;) nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra resten av dagen :) de är ju fint väder så de blir nog sola,ärfortfarande vääääldigt blek xD funderar på om man skulle dra sig in till stan typ ngn dag :)
men nu imorron så ska jag städa huset + jobba ,så får vi se om jag hinner ska jag upp å sätta stolp på ridklubben också!sedna på fredag så lä jag fortsätta meda att städa, sedan kommer våra släktingar hit från göteborg! Dom ska gå på P-Floyd i Skog på lördagen så då ska jag vara barnvakt åt mina små kusiner med mormor!
Sedan på söndag lä jag åka hem för att jobba  xD så de rullar på :)


//Roosman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0