HJÄÄÄÄLLPPP :D

Ska köpa nya ridstövlar snart jag behöver tips på ridstävlar :D
(TYP)Mina när dom var nya! men tror hon som hade dom innan mej hade specialbeställt dom för dom var väääldigt stora i vaden, så jag skicade in dom till en som skulle sätta in ny dragkedja å minskade dom, nu har jag kommit på att dom är sjuukt hårda i sulan så dom bidrar till en ganska stor del av mitt ryggont tror jag! Idag är dom inte änns snygga nå mera!dom är för stora i foten å dupersmala i benen å vid vaden så är det vikt så jag letar efter nya nu!
Vad ska jag köpa för några?
//Roosman :D

Kommentarer
Postat av: fridan

åh tack :D:D



du håller med på med hästar då ser jag? :D

2010-07-29 @ 16:28:25
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0