Lååång dag :)

Vaknade vid 11 och drog mig (somvanligt)ner mot köket.. Där satt alla å åt frukost :) så kom vi på att vi kunde åka in till stan(Falun) å bara kika runt lite.
 Så efter frukosten drog vi oss in till stan!Jag och mamma gick direkt till optikerna, för jag måste ha ett intyg från en optiker när vi ska gå handledarkursen för övningskörningstillståndet(wow vilket ord ,eller de kanske de inte är xD),så vi fick tid imorron :) Så vart alla akut hunriga, så vi stannadeå köpte pizza med oss hem:) När vi kom hem och hade ätit så varklockan runt 4 så de var väll dags att dra sig mot jobbet så man kommer hem innan de blir mörkt ( xD), så när jag kom dit får jag ett sms från posten att jhag har ett paket att hämta. så jag jobbade färdigt å åkte till sundborn å hamtade paketet.. det var min tröja :D
 Fettsnygg (Y)

http://www.sportamore.se/produkt/adidas-trefoil-hood-w-svart , är det ngn här som vet hur man länkar via bilden??

iaf, sedan åkte jag hem å tog en dusch å nu ligger jag här i sängen :D
//Roosman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0