Mina husdjur :D (Bildomb)

Bilderna Ligger huller om buller och vissa är bra och vissa är mindre bra..


Smulan:
När hon kom till oss var hon den sista som skulle bort ur kullen!
Vi hade precis förlorat våran sistahund som blev 15 år gammal och vi skulle inte ha djur på ett tag!men sedan en dag kom mamma hem med denna lilla fillur och sa " jag kunde inte motstå henne"!
 Hon heter Smulan och är en bondkatt! hon är spräcklig å vääääldigt hårig! Hon är världens goaste katt och hon älskar människor! Hon vill alltid vara med oss oavsett vad vi gör! Hon går tom med ut på promenader med oss :) 
Idag är hon nog runt 4 år tror jag.. Hon är född någon gång i oktober(så inte riktigt 4 år)!


Klös:

Klös är våran minikille :) Jag tror han är runt 2,5 år eller ngt sådannt,och han är svart med 12 vita hårstrån framme på bröstet :)!
 Vi skulle inte ha ngt mera djur efter smulan, för vi var rädd att hon skulle stöta ut honom, hennes mamma blev ju avlivad för att hon inte klarade av kattungarna hon blev helt tokig :( ..
Men iaf, Patrik, min bror som studerar i örebro med sin tjej, skaffade klös! men dom skulle åka hem över påsk så då tog dom sig klös så han fick vara här! sedan dess har han blivit kvar här :)
Han är den mest sociala katt jag någonsin varit med om! Han är en OTROLIG jägare.. kommer hem med sorkar tittsomtätt... vi trodde att han skulle bli aaaass stor, men vi hade fel xD han blev  väääldigt liten ,men han har bakben så det räcker och blir över!:)

Smulan Är våran lilla linslurs och kommer alltid att varar det :D Klös tyckte det var roligt när han var liten :) men nu får man liksom inge bra kort alls på honom :(
//Roosman :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur många katter har ni?

2010-07-12 @ 18:17:42
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Okej, det kanske bara vad två på alla bilder då :P Såg inte riktigt!

2010-07-12 @ 19:31:28
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Millan

Hej =) fin blogg!!!



Var gärna med i någon av mina bloggtävlingar =D

2010-07-12 @ 19:53:32
URL: http://millanedman.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: okej, jo de såg små ut =) Hur länge har du haft dem?

2010-07-12 @ 20:21:51
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Okej gud så roligt =)

Okej, ne jag vet det är så svårt att hålla reda på :P

2010-07-12 @ 21:23:55
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0