Tarja Viola Carolin Rosman,Det är jag :)

Allt började i Gävle den 17 Januari 1994! Fick bo på ett barnhem med min mamma å mina syskon tills jag skulle bli hämtad av mina nya föräldrar! I början av April så kom min nya mamma Marie och hälsade på mig för första gången, hon skulle byta blöja på mig. Hon fick mig att skratta oavbrutet :D Så då kom en av barnsköterskorna in å sa att hon kunde ta med sig mej hem, för dom hade aldrig hört mej skratta!!
Så jag och Mamma Marie åkte hem till Svärdsjö, vilket skulle bli mitt nya hem! Där fanns Pappa Mikael,Bror Patrik, Syster Ninna, Hunden Titti och katterna Pipen och Otti!
Nu 16 år senare är jag nyinflyttad i en lite by som heter Kårtäkt som ligger i Sundborn! men i flyttade bara 1,2 mil in mot Falun så det var inte någons tor förlust!Min bror Patrik bor i Örebro och min syter bor i karlskoga och jag har två katter som heter Smulan och Klös! 
På min fritid så fotograferar jag och rider! Just nu står min ridning ganska still,för att jag har sommarlov(om man får säga att man har sommarlov från hästarna) :D men jag fotograferar ganska mycket :) Jag har ingen kanon utröstning, men jag tycker bilderna blir helt ok iaf!
Jag har inte så mycket kompisar, men dom jag har är jag väldigt rädda om!Jag är inte den typen som vill ut å festa, utan jag är hellre hemma! för jag vet hur mkt skit det är, och jag har fått en ny chans i livet med en ny super familj. Varför inte vara glad över det??
Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är över att ha min familj! Jag tror inte att ungdommar idag riktigt förstår riktigt skillnaden på fosterbarn å adopterad! Jag hatar att vara fosterbarn!
Det som är mest sjukt,det är när jag och mamma går ut på stan eller ngt sådannt så kan folk komma å säga, "Man ser ju att ni är mor å dotter, ni är ju superlika!" Fast vi har inget med varandras släkt att göra :)
//Roosman :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Tack =D <3

2010-07-20 @ 11:44:56
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv. okej, ja visst! ska fixa fram ett inlägg idag om det...

2010-07-20 @ 11:52:14
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Jennifer

nu finns inlägget på bloggen om länkarna! :)

hoppas du förstår!?

2010-07-20 @ 12:33:41
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0