Börja blogga igen?

Funderar på att börja blogga igen, men frågan är, kommer jag få någon respons på det jag skriver eller kommer jag bara skriva ett inlägg på internet? hmm.. aja, men vi  får se hur jag gör!
 Men jag tänkte väll passa på att tala om för er att jag färgar håret 2 gånger sen sist :) En gång rött och nu typ mörkbrun(nästan svart!) , när jag färgade derött så blev de aas snyggt, man fickinte ha de för mamma.. (har tyvärr ingen bra bild på de! Men nu färgadejag håret mörkt igår då! Lite för mörkt tyckte jag, menmen :)
Nu ligger jag i sängen med älsklingen efter en låång dag! Troligen blir det att sova alldeles snart, skönt! Fotade föräldrar och fyrverkeirer idag, bilder kommer nog imorron om jag orkar! Vet 'rligt inte vart kameran är just nu ;) haha!

Haha, jag beställde hem en almenacka med egenfotade bilder igår, kommer bli aasniice :) Gör det du också, www.tryckdig.se (eller klicka på bilden :D )! Lägger ut bilder när den har kommit hem till mig :D

Jag  mitt nyfärgade hår :)
C Ya//Roosman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0