Canon EOS 500d ??

Nu går mina tanker åt en Canon EOS 500d .. hmm..
För er som inte vet det nu så har jag(eller min pappa äger den) en Canon EOS 350d, kanon för nybörjare, men nu vill jag ha mera!
Canon eos 350d Digital:
  • 8,0 megapixels
  • 3 b/s med upp till 14 bilder per serie
  • E-TTL II blixtautomatik
  • DIGIC II
  • 7-punkts autofokus
  • Ny programvara DPP för RAW-bildbehandling
  • Samtidig registrering av RAW- och JPEG-bilder
  • USB 2.0 Hi-speed och videoutgång
  • Kompatibel med EF och EF-S objektiv och Speedlite EX blixtaggregat
  • PictBridge-kompatibel

  • Canon eos 500d Digital:
    15,1 megapixels CMOS-sensor
    Videosekvenser i Full HD (1080p)
    Brett ISO-omfång upp till 12800 för svaga ljusförhållanden
    3,4 b/s med upp till 170 JPEG i serie
    3,0” ClearView LCD-skärm med direktvisningsläge
    9-punkts AF-system
    DIGIC 4
    Integrerat rengöringssystem
    Kompatibel med EF/EF-S och EX Speedlite

    Vad tror ni?

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?
    Trackback
    RSS 2.0